Tuesday, November 03, 2009

 

Eekhoorn

De vele weerswisselen hebben toch wel invloed. Mijn keel lijkt wel schuurpapier en ik voel me lekker lamlendig, maar dan weer niet genoeg om ook lekker ziek te zijn zeg maar. Lastig. Kan ik zeker nu niet gebruiken. Nou ja het is niet anders. Kom er ook wel weer overheen met een paar vitamines extra.

Er zitten hier een paar hele brutale eekhoorns op het appartementencomplex. Ze zijn net weer te schuchter om ook echt naar je toe te komen, maar toch weer brutaal genoeg om dichtbij genoeg te komen. Het leukste schijnt toch wel te zijn om vlak voor je van de ene boom naar de andere boom te springen. Net alsof ze erop wachten. Mischien is dat wel eekhoorn eigen ik weet het niet. Ik wou dat ik wat fotos had, maar daar zijn die beesten dan wel weer te snel voor. Ik krijg ze hoe dan ook niet op de foto.

Zoiets stoms trouwens. Ik heb laatst een paar sportschoenen gekocht. Zwarte Nikes van nog geen $30. Niet slecht toch? Maar die dingen lopen dus niet lekker. Als je ze aantrekt prima maar na een paar minuten zit het gewoon niet lekker meer. Dus tja ik kan ze terug brengen en een refund vragen, waar ik volgens het kassabonnetje nog bijna 30 dagen recht op heb. Maar ja het zijn Nikes van nog geen $30 dus da's een koopje toch. En ze zijn zwart waar ik naar op zoek was, want waar ik vroeger overal tegen zwarte sportschoenen aanliep, als ik witte wilde hebben, loop ik nu overal tegen witte of vrijwel witte aan. Het zal niet. Mijn verstand zegt me terug brengen die dingen en van de $30 refund lekker op zoek gaan naar schoenen die wel zitten, dan meer geen zwarte. Maar de Nederlander in me zegt dan weer wat zeur je nou het zijn heuse Nikes voor slechts $30. Tja da's natuurlijk ook wel zo, maar wat heb je aan schoenen die niet zitten ook al waren ze slechts $30 LOL. Vraag me trouwens niet waarom ik perse zwarte wil hebben. Het is niet dat ik ook sportschoenen naar mijn werk aan mag/kan dus om dan in het netjes met zwart te blijven, hoef ik het niet voor te doen.

Wordt vervolgd...

Comments:
Even terug komen op bericht 150: dat zijn dus 391 A4-tjes in de ordner in Dronten.

Een digibeet
 
Haha nou ik zou die schoenen toch echt terugbrengen en op zoek naar iets wat wel lekker zit.
Wat ik doe als ik me lamlendig voel, wat wonderlijk genoeg bijna nooit gebeurd maar ja wij komen dan ook niet veel onder de mensen, is een teentje verse knoflook fijn kauwen en doorslikken met water voor ik naar bed ga. Dat werkt goed. Al kan ik me indenken dat het met jouw werk niet zo gunstig is als je met zo'n stevige knoflook adem mensen te woord moet staan.
 
@digibeet Het is gelukt LOL

@Bibi
ROFL ja ik zie het inderdaad al gebeuren. Lekker riekend naar mijn werk LOL. Maar bedankt voor de tip in elk geval.

Schoenen zijn nu inderdaad terug gebracht. Leek me toch geen goed idee een paar schoenen in de kast te hebben staan om de heb....zo mooi waren ze nou ook weer niet LOL.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?