Sunday, November 29, 2009

 

Feestdagen

De feestdagen staan weer voor de deur. Wat zeg ik, die zijn hier eigenlijk al begonnen LOL.
Van de week hadden we Thanksgiving en binnenkort Kerst. De regel dat je na de Thanksgiving pas voor kerst gaat inrichten, gaat hier eigenlijk ook al niet meer op. Ik hou mezelf er wel aan, maar waar net als in Nederland Sinterklaas en de pepernoten en dergelijke al vlak na de zomer in de winkels lijken opduiken, gaat hier met kerst het dezelfde kant op. De IKEA had zelfs al kerstbomen staan begin kerst toen we nog Halloween en Thanksgiving moesten krijgen. Dat vond ik toch wel een beetje erg vroeg eigenlijk.

Maar goed het is inmiddels na Thanksgiving dus mijn boompje staat ook weer. Nog steeds dezelfde als voorgaande jaren. En echte nepper met van die fiberoptic gekleurde lampjes. Maar het staat zo vrolijk en daar gaat het toch om?

Hier is die dan....


Thanksgiving heb ik trouwens met wat mede parade lopers in Universal rondgebracht. Daar konden we nu gratis in, dus we zijn even lekker rondgelopen en hebben wat attracties gedaan.
's Avonds heb ik voor mezelf lekker makkelijk wat salade gemaakt, sweet potatoes gepoft in de oven en plakjes kalkoen op de grill gelegd. Die kalkoen op de grill was achteraf niet zo'n goed idee. Het smaakte beter normaal uit het pakje. Maar het was evengoed lekker.

Ik spring een beetje van de hak op de tak. Gisteren mijn eerste shift in events gehad bij Universal. Zij hadden een shift open en vroegen of ik zin had. Ja daar ga ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Een organisatie had het park afgehuurd en wij moesten er eigenlijk voor zorgen dat de andere mensen niet in de gebieden kwamen die voor dit evenement waren apartgezet. Niet al te ingewikkeld en leuk om te doen. Volgende week heb ik dan twee dagen training voor de parade en volgend weekend gaat de parade echt van start. Ik heb er zin in.
Dat was het wel weer even.

Comments:
Jij bent ook al zo vroeg met je kerstboom(pje);-), ik ga ook maar es beginnen. Leuk dat je al voor Universal bent begonnen, het zal interessant zijn of je binnen dat bedrijf verder kan komen, het is natuurlijk een enorm bedrijf met veel kansen, denk ik.
 
Geniet maar lekker van een lange kerst. Ik vind het altijd wel gezellig en het brengt een beetje licht in de duistere dagen. Al zal dat in Florida wel anders zijn dan in New York. ;)
 
Sue, ik kom een keer bij je eten, want dit ziet er fantastisch uit! LOL!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?