Monday, April 12, 2010

 

Eindelijk de fotos

Hier dan de foto's die behoren bij het vorige stukje. Wel allemaal erg klein maar hopenlijk toch redelijk zichtbaar.

Ellen DeGeneres die voor de show T-shirts het publiek inschiet




En de Beach Boys in Universal Studios Orlando



Voor de foto van de Beach Boys, van links naar rechts (helaas weet ik van veel leden van de back up band de naam niet):
Gitarist met rode gitaar, keyboard speler, drummer 1, drummer 2 John Stamos, dan vooraan Mike Love, gitarist achteraan, dan op de gitaar voor de zoon van Mike Love en daarnaast op keyboards Bruce Johnston.

Mijn cameraatje is niet meer wat het geweest is. Van de fotos van de Beach Boys is bovenstaande de enige foto die gelukt is. De rest is bewogen of vaag. De videos zijn wel aardig gelukt, maar ja dat is nou net weer niet de primaire functie van de camera...hoewel naar het resultaat kijkende zou je toch anders gaan denken lol.

Ach voor fotos gedurende de dag doet die het nog prima.

Comments:
Leuke foto's, hoor! De Beach Boys treden van de zomer op bij ons in de buurt ( zo wat om de hoek)....misschien moet ik er toch eens heen gaan! Zo aan de foto's te zien kunnen die 'oudjes' nog best rocken! Lijkt me helemaal super!
 
Cool!
Nou ik hou ze ook in de gaten hoor, mochten ze bij ons in de buurt optreden dan ben ik erbij:-)
 
Wat leuk!
 
Echt een enorm gave blog heb je :)

ik heb heel 2006/2007 zitten lezen vandaag. zelf wil ik vanaf dit jaar ook mee gaan doen met de green-card lotterij en zo kwam ik op je blog terecht. herkende het gevoel van 'thuis' meteen toen je het over florida had. ik had precies hetzelfde afgelopen jaren vakantie in amerika. komende zomervakantie weer een maand! dit keer denver, colorado rond :D

mis je nederland nog wel eens eigenlijk? der is zoveel wat ik je wil vragen eigenlijk haha, maar ik houd het kort! :P
 
@Evert
Hi welkom op mijn blog. Jeetje zeg je hebt behoorlijk wat te lezen gehad vandaag lol.
Veel plezier in Colorada van de zomer. Nee ik mis Nederland niet echt. Het is zo anders hier. Het zijn meer de kleine dingen als ergens koffie gaan drinken met vrienden en familie en dergelijke.
Veel success met de loterij.

Sue in Orlando
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?