Friday, June 18, 2010

 

AMAZING!!!

The Wonderful World of Harry Potter is nu officieel open.

Wow wat een spectakel. Ik weet niet hoe lang de onderstaande links blijven bestaan, maar dit zijn de officiele videos van Universal Studios met de opening van the Wonderful World of Harry Potter. De eerste video is van de ceremonie waarbij het kasteel werd belicht (weet even geen goede Nederlandse zinsconstructie), de tweede is van de officiele opening voor het publiek op vrijdag.

Heel erg gaaf.

Van het weekend een dienst gedraaid en het was erg erg erg druk op het park (that's an understatement lol). Als dat zo doorgaat is het goed voor Universal, de hotels en dus de gehele toerisme en hospitality industry in Orlando.







Comments:
Ontzettend gaaf hee, en helemaal om die opening zelf mee te maken:-)
 
enne halloween??
is daar al iets meer van bekend?
ik kan gewoon niet wachten zeg.
Moet je dan ook werken trouwens??
of weet je dat nog niet?
ik kijk echt elke dag op de site van halloween of er al een mogelijkheid is om de fastpasses te kopen...maar nee nog niet ;(
wij zijn dus heel even in orlando...wel geteld 2 dagen
hhaha echt alleen voor halloween dan trekken we weer verder...ik weet niet of er misschien iets is dat je graag uit nederland zou willen hebben, maar ik zou iets voor je mee kunnen nemen namelijk.
dus schroom niet laat het gewoon maar even weten

groetjes

Esther
 
@B
Dat was inderdaad echt heel erg gaaf!!!

@Esther
Nee van Halloween is er nog niks bekend, maar ik hou je op de hoogte.
Hou me op de hoogte wanneer jullie hier zijn. Zou leuk zijn jullie eens te ontmoeten.

Sue
 
he sue,

we komen 7 oct. aan in orlando en we zitten dan in het baymont inn & suites op 7531 canada drive voor 2 nachten.
We gaan dan 8 oct naar universal en de 9e rijden we richting...even kijken...Florence in south carolina

Ik geloof dat we rond een uurtje of 1900 ongeveer aankomen dus misschien iets later op die avond???!!! als je leuk vind natuurlijk.
en als je moet werken dan zoeken we je natuurlijk de 8ste ook even op als we weten waar je staat.

Jah halloween...pppfff...kan me echt niet snel genoeg zijn dat de site een updatetje krijgt...volg een aantal forums hierover en hoever die gasten wel niet gaan voor ook maar een glimpje van een opbouw van de halloween...echt ongeloof ik, maar wel erg leuk om te lezen..

euhm is het trouwens niet handiger als ik dit soort dingen in een email zet ipv hier?!

maar lijkt ons wel leuk je even te zien hoor...gelijk een gezicht bij de verhalen he :)

groetjes

Esther
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?