Sunday, September 26, 2010

 

Ik ben er nog lol

Even snel een berichtje. Ik ben er nog. Het is de afgelopen anderhalve maand op het werk wat drukker geweest gelukkig en ik heb wat langere dagen gedraaid. Ik heb nu ook wat hogere bedragen aan provisie uitstaan dus hopenlijk worden die ook snel uitbetaald :-) Hoe dan ook, na zo'n lange dag wil ik dan alles behalve een computer scherm zien ;-)

Het is alleen dus even wat stiller op het weblog. Nu was ik normaal ook al niet zo'n frequente schrijver maar het is nu allemaal nog wat stiller.

Ik probeer een en ander wat beter in elkaar te steken qua schema dus hopenlijk volgen er binnenkort weer meer en frequentere berichten.

Groeten uit een nog steeds erg warm Orlando, Florida.

Even snel voor Esther:
Geen idee of jullie je willen verkleden of uitdossen voor Halloween Horror Nights maar er zit vlak naast mijn kantoor op nog geen 2 miles van Universal Studios een grote Halloween zaak die net open is gegaan.

Comments:
hai sue!

nee we gaan ons niet verkleden hoor...dit mag toch ook zoiezo niet in universal??
draai je trouwens nu ook diensten met halloween? ik heb al een beetje op internet gespiekt naar de fotos van de mensen die al zijn geweest...nou ik kan echt niet wachten en weet nu al dat ik 2 dagen schor ben van het gillen en hein pijn in zijn kaken heeft van het mij uitlachen dat ik steeds overal van schrik en dan dus gil! :)
weet je toevallig al iets over je rooster van 7 oct?
we komen dan savonds aan en als je leuk vind kunnen we misschien ergens iets gaan eten en beetje kletsen enzo :)
als je wilt en kunt natuurlijk!
ennnnnnnnnnnnnnnnnnn moeten we nog iets meenemen voor je...iets wat je heel erg mist...er zijn nu trouwens lekker kruidnoten en pepernoten yamyam...
je moet het gewoon zeggen en je zeker niet als vervelend zien.
Wij weten dat je in een ander land echt soms verlangen kan hebben naar iets wat je net even niet kan kopen dus....gewoon even zeggen...emailen...
 
oeps...ik zie nu pas je berichtje over dat we even moeten laten weten wat we willen en dat je geen wensen hebt.

die wensen kunnen eventueel nog verandert zijn...pepernoten!!! hhahaha

en wij dachten er dus aan...want we moeten ook eten!!! om je mee te nemen ergens te eten...weet ik veel...chilli's altijd lekker...appelbees...ook altijd erg lekker...of zoiets dergelijks...wij zijn zeker niet moeilijk met eten...dus als je een ander leuk tentje weet ook prima voor ons.

het zou handig zijn als ik je prive kon emailen...weet niet goed hoe dat te doen namelijk...
wil hier ook niet mijn email neerzetten...you never know!

dus als je een manier weet...laat even weten.

leuk om je ook in het echt even te zien..al is het kort...wel gezellig!!

hoe is het trouwens met harry potter? nog steeds druk zeker?

spreek je snel!

groetjes ESther en Hein natuurlijk ook
 
@Esther
7 October ben ik 's avonds in elk geval vrij. Hebben jullie trouwens vervoer nodig van het vliegveld.

Mail me maar op usa2007@lycos.com

Dat is een account die ik eigenlijk niet meer gebruik, maar voor nu is het handig lol. Maakt even niet uit als het op internet terecht komt.
Dan heb ik je e-mail addres en mail ik je vanaf mijn prive e-mail en kunnen we direct mailen.

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?