Sunday, October 17, 2010

 

Bliksem bezoek maar o zo gezellig

Vorige week (nou ja meer richting anderhalve week geleden), waren Hein en Esther even op bezoek. Ontzettend gezellig. Uiteraard had Sue haar camera niet meegenomen lol.

Hein en Esther waren in Orlando voor Halloween Horror Nights en hebben me heerlijk mee uit eten genomen bij Denny's. En daarna een lekker uitzakkertje met koffie en thee bij Miller's Ale House. Na een paar minuten in een erg lawaaierig bar gedeelte te hebben gezeten zochten we het restaurant gedeelte op. Wat eeb verademing zo rustig lol. Het was erg gezellig.

Hein bestelde daar nog even wat volgens mij werelds grootste brownie dessert moet zijn geweest. Ik dacht nog even dat ze dachten we gooien 3 porties op een bord...maar nee het was er toch echt maar een. De portie ging goed in de richting van een brownie van 15cm bij 15cm als het niet meer was, met 3 grote bollen ijs erop en lekker veel chocolade saus.
(Een collega en ik hebben dat van de week even getest, het was inderdaad maar een portie)

Het was vreselijk gezellig en nog ontzettend bedankt :-)

Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal hebben beleefd en nog gaan beleven op jullie reis.

Comments:
hai!

nou het zit er op...ik zal van de week je eens even een email schrijven met de hoogte punten van de vakantie.
wel leuk om te lezen dat je nog zon brownie ben gaan eten en de hele vakantie hebben we niet zon grote meer gehad...deze was echt aso gewoon en dan voor 4 dollar...je vraagt je af of ze er nog wel iets aan verdienen!!!
jammer dat we er geen foto van hebben gemaakt...ik denk dat we daar te moe voor waren...hebben volgens mij helemaal geen fotos gemaakt he?
van het eten??
moet ik eens even goed gaan kijken.
nu zo eten en dan bijna weer slapen, morgen weer aan het werk.
Was een lange terugreis, we hadden de nacht voor vertrek maar 1 uur geslapen...bezig met koffers en gewoon klaar wakker zijn...te erg...dus jah bij thuiskomst was het wel even klaar met ons.
16 naar bed...om 20 uur even iets eten en om 2230 weer naar bed om lekker te slapen tot 7 uur de volgende dag!
en jah vandaag de was en boodschappen gedaan en nu zit het er echt bijna op, maar.....was wel weer een topvakantie!

je leest het in de email!!!

dikke zoen,

liefs,

Esther
 
Hey wat leuk, hier zijn Hein en Esther ook nog geweest en hebben ons ook uit eten genomen! LOL!

Wanneer kom jij deze kant op, Susan? :)
 
@Martin
Zodra de financien het toelaten lol.
Hoe is het bij jullie?

Sue
 
@Esther
Nee we hebben geen fotos gemaakt lol. Ah joh komt een volegden keer wel :-)

Hoe is het met de jetlag?

Sue
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?