Friday, December 31, 2010

 

A few seconds of Fame lol.

Op zoek naar een compleet andere video, kwam ik net deze video tegen op youtube dus ik dacht op plaats even snel een bericht.

http://www.youtube.com/watch?v=uQD492KhkqM

Het is een video die vorig jaar gemaakt is bij Universal Studios en laat zien wat De Macy's Holiday Parade inhoudt en wat je als balloon handler doet. Geeft een goed beeld van wat ik elk jaar in de Macy's parade doe bij Universal (en tevens ook wat dus de mensen bij de Macy's Thanksgiving Day Parade doen).

Als je goed kijkt, zie je bij 57-58 seconden in de video in de linkerhoek snel iemand langs lopen.



Comments:
fDoh, ze hadden wel even op je in mogen zoomen haha!
Gelukkig nieuwjaar!
 
zo ik heb wel een paar af moeten spelen hoor....jij bent in het blauw toch???
of kijk ik nog naar de verkeerde persoon?!

helemaal leuk!!!!

liefs,

Esther
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?