Tuesday, December 21, 2010

 

Happy Holidays




Vanuit een iets warmer Orlando, FL wens ik iedereen Fijne Feestdagen en een goed 2011. Het blijft toch bijzonder zo'n kerst met palmbomen.


Het is hier dit jaar wederom wat kouder dan normaal. Vorig jaar was het iets met La Nina of El Nino (ik vergeet altijd welke) en dit jaar schijnt een koude front vanuit Alaska er iets mee te maken te hebben. Het zal allemaal wel, het enige wat ik weet dat het hier te koud is voor de tijd van het jaar :-)

Vorige week was het hier 's nachts rond het vriespunt en overdag slechts een graad of 8 maximaal. Normaal zou het hier toch wel een graad of 20 overdag moeten zijn en lekker koel 's nachts. Dan kom je er dus in ene achter dat je het met een paar warme truien even niet gaat redden. Ach ja het sneeuwt in elk geval niet dus ik klaag niet. En het is inmiddels hier weer wat warmer geworden. Het is nu een graad of 8 's nachts en overdag iets van 15.

Ik ben tussen Kerst en Oud en Nieuw even een weekje vrij. Nou ja vrij, ik moet een Real Estate cursus volgen en daar een examen in halen. Het is niet zo erg als het examen wat ik anderhalf jaar geleden heb moeten doen, maar ik moet het wel halen want anders kan ik mijn licentie niet verlengen. De stof is behoorlijk droog en kom ik even niet doorheen zo 's avonds na het werk. Omdat er nogal wat vanaf hangt, neem ik dus even een week vrij om dit voor elkaar te krijgen. Helaas is het erg rustig op het werk op het moment dus ik loop geen deals mis als ik er even niet een week ben. En dan op 3 Januari weer hard aan de slag met deals binnen halen. Ze hebben grote plannen bij mijn makelaar voor het komende jaar en er zijn wat samenwerkingsverbanden aangegaan met andere makelaars, dus we zien wel wat er allemaal uit gehaald kan worden. Ik ben benieuwd.

FIJNE FEESTDAGEN EN EEN GOED 2011

Wees voorzichtig met vuurwerk en rij alsjeblieft ook voorzichtig daar in Nederland met al die sneeuw.

Comments:
Wat is het bij jou nog lekker weer!
Succes met studeren:-)
Fijne feestdagen en een gelukkig 2011!
 
Ik wens jou ook een super gezond en fijn 2011.

Ik heb heel veel respect voor jou hoe jij het in je eentje red. Ik weet dat daar heel veel doorzettings vermogen voor nodig is. Want het is een schitterend land maar om hier je leven compleet overnieuw op te bouwen is niet makkelijk. En dat heb jij toch maar een gedaan En daar mag je heel erg trots op zijn.

Heel erg bedankt voor je kaart. Vond ik super leuk!!

gr petra
 
@B
Ik weet niet of ik ooit nog aan een koud klimaat zou kunnen wennen lol. Wanneer gingen jullie ook weer de zon opzoeken?

@Petra
Dank je. Het is inderdaad geen makkelijk land, maar aan de andere kant liggen er wel weer meer mogelijkheden open dan in Nederland het geval geweest zou zijn. Althans in mijn geval dan. Nu op naar miljonair worden. Nou ja het financieel lekker hebben zou ik ook al blij mee zijn lol.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?