Sunday, May 29, 2011

 

Dean's List

Geen flauw idee wat het inhoudt of wat het betekend maar ik sta op de President's List voor Valencia Community College voor de Fall 2010 semester. De Dean's List heb ik gelijk maar overgeslagen. Geen idee welke beter is. De President's list heeft een hoger cijfergemiddelde geloof ik.

Het enige wat ik weet is dat mijn roommate van toen ik een semester op Michigan State zat, erg trots was dat zij op de Dean's list stond.

Kijk heb ik toch nog wat bereikt ;-)

http://valenciacc.edu/students/deanslist/

Comments:
Van harte:-)en goed gedaan!
 
euhm....gefeliciteerd, maar ik weet niet goed met wat?!
hhahahahaa nader uitleg aub!!!
verder alles leeker daar?

groetjes esther
 
@Bibi
Thanks :-)

@ Esther
LOL Ik weet zelf ook niet helemaal wat het is. De Dean's List en President's list zijn lijsten die ze op de colleges en universiteiten uitgeven. Heeft iets met cijfer gemiddeldes te maken. Heb je hoger dan een bepaald cijfer sta je op de Dean's list heb je nog iets hoger dat sta je op de President's list. Ik dacht altijd dat je tenminste een aantal semester dan op zijn universiteit gezeten moest hebben maar kennelijk kan het dus na een semester vakken volgen al. Het is meer een eer dan wat anders geloof ik. Maar wel grappig.

Sue
 
Elke erevermelding moet je meepakken en van genieten. Gefeliciteerd :)

P
 
netjes hoor, gefeliciteerd
 
@P Thanks :-)

@Bo
Dank je :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?