Sunday, May 22, 2011

 

Een lifter opgepikt

Ik neem uit voorzorg nooit een lifter mee. Maar deze zat er zo pontificaal en had geen enkele intentie om weg te gaan. Dus vooruit dan maar.





Inderdaad een Gecko op de buitenkant van mijn voorruit. Hoe dat beestje het heeft volgehouden...geen idee. Uiteindelijk is die naar beneden gegleden en heeft zich maar aan de ruitenwisser vastgegrepen waar die nog zat toen ik uitstapte.





Toen ik boodschappen ging doen heeft hij eieren voor zijn geld gekozen want hij was nergens meer te bekennen toen ik terug kwam.

Comments:
tuurlijk was hij weer van je auto af...hij moest dat hele stuk weer terug lopen!!! ;)

groetjes

esther
 
@Esther
Proest lol

HIer verder alles goed trouwens. Met een graadhe of 95 Fahrenheit lekker heet en plakkerig. Hoe is het daar?

Sue
 
hai!!!

ik doe hier maar eens even een stukje... :)

hier ook alles lekker hoor...zijn net terug van 10 dagen zon in turkije...erg lekker...en kijken nu uit naar sept. als we weer naar las vegas en omstreken gaan.
heb er zin in!
zouden niet gaan eigenlijk dit jaar, maar kreeg zon leuke aanbieding konden we niet laten schieten!
hahhaahh goed excuus toch?!
verder alles op zijn gemak...werken en thuis klussen en als het weer even wil genieten we van het zonnetje!

goed te lezen dat het lekker gaat met je!
en ik vind nog steeds dat je het goed doet daaro!
mag je best trots op zijn hoor!!!
jah dit jaar geen orlando, maar zojah dan weet je dat we even een goede afspraak maken he voor een leuke date!!! en niet zo kort als vorige keer.
zijn er nu weer volgende studies die je gaat volgen?

geniet van het mooie weer!!! stuur beetje hierheen aub komt hier met bakken uit de hemel namelijk!!

liefs,

Esther
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?