Friday, October 21, 2011

 

Officiele brief

Weer even een kort berichtje.

Vandaag kreeg ik mijn Notice of Action brief binnen. Dit is eigenlijk de brief waarin de Immigratie dienst schriftelijk laat weten dat je aanvraag voor Staatsburgerschap in behandeling is genomen. En dat je verder dus af moet wachten. Waarom het dan een Notice of Action heet weet ik ook niet want je hoeft verder niks te doen, maar het zal wel een reden hebben. Ze moeten het beessie toch een naam geven.

De check met het bedrag wat ze voor de hele procedure nodig hebben, is inmiddels ook door ze verzilverd. Het is nu dus echt helemaal officieel in behandeling genomen. Verder zie ik het wel en wacht af. De volgende stap is wachten op de uitnodiging voor de vingerafdrukken, de stap daarna is dan het eigenlijke interview met de test, en dan daarna als alles goed is gegaan uiteindelijk de eed aflegging. Een en ander zal enkele maanden in beslag gaan nemen, geen idee wat, waar en wanneer plaats gaat vinden maar spannend is het allemaal wel.

Comments:
Leuk, Sue! Ik kijk uit naar je volgende verslag hierover.
 
hallo,
ik ben erg geïnteresseerd in Amerika en dan voornamelijk Orlando. Bij toeval kwam ik op je/u blog terecht.

Ik heb heel veel gelezen en ben onder de indruk van hoe het je/u vergaat daar.
Er ging bij mij ook een vraag opkomen en dat is het werk!!
Werk je/u nu bij Wendy's of bij Universal? Ik zelf ben entertainer in Nederland en werk af en toe ook bij een attractiepark. (Walibi World in biddinghuizen)
Ik ben dus ook een beetje pretpark verslaafd en zie deze ook vaak in je/u blogs voorbijkomen.
Succes met het behalen van het staatsburgerschap.
Ik zal nog veel en vaak lezen.
 
Hi Henk,

Welkom op mijn weblog.

Volgens mij hebben we een tijdje samen bij toen nog Six Flags Holland gewerkt. Ik zat met Corinne op de Cost Control afdeling tegenover Wouter's kantoor. Dat was in 2002/2003 geloof ik. Ik weet niet of je me nog herinnerd, het is een tijd terug.

Maar om je vragen te beantwoorden, ik werk niet meer bij Wendy's maar nog wel bij Universal Studios. Bij Universal werk ik op de evenementen afdeling en loop ik mee in parades (niet als entertainer, maar als begeleider) en doen we ook de crowd control bij evenementen en concerten. Erg leuk om te doen.

Groetjes,
Susanne
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?