Monday, December 19, 2011

 

Kerst kadootje van Oma

Mezelf verwennen doe ik eigenlijk niet echt. Hier en daar een keer een CD (ja ik koop nog steeds CDs) of DVDs in de aanbieding maar dan houdt het ook wel op.

Maar nu is er al een jaar iets waar ik steeds naar aan het kijken was en waar ik steeds de prijs van aan het checken was. En dan toch maar niet want ik vond de prijs nog wat te hoog. En nu was de prijs in ene zodanig laag dat ik dacht tja voor die prijs is het leuk, dus misschien dan toch maar. En toen ik van mijn Oma een extraatje kreeg omdat het kerst is, en dat extraatje de kosten mooi dekte, heb ik toch de knoop maar doorgehakt.

Dus heb ik mezelf (met dank aan mijn Oma) getrakteerd op de volledige DVD set van de West Wing. Dat is een serie die jaren geleden op TV was met Martin Sheen als President en Rob Lowe als Communications staf en nog een aantal namen waar ik even snel niet op kan komen. In Nederland heb ik de eerste 3 of 4 seizoenen gevolgd en geen idee of de rest ook op TV is geweest. Maar dat maakt niet uit want nu kan ik ze allemaal vanaf het begin weer zien.

Amazon (website waarvan ik besteld heb) was ook nog eens erg snel met afleveren dus vandaag kreeg ik dit binnen:







De set was nog wat uitgebreider dan ik dacht. In plaats van in normale DVD hoesjes, zit alles in een soort van file gestopt. Er zitten 45 DVDs bij met alle aflveringenen van alle 7 seizoenen plus extras. En daarbij komt ook nog het script van de Pilot aflevering en een fotoboek. Niet slecht dacht ik zo. Ik kom zo de avonduren en de kestdagen wel door :-)

Dank je wel Oma :-)


P.S Ben nog steeds aan het wachten op de volgende brief voor het interview. Echter met alle feestdagen in November (Thanksgiving) en nu Kerst hou ik er maar even rekening mee dat het nog wel wat kan duren.

Comments:
Dat is een leuk cadeau zeg, ik ken de show wel niet maar het ziet er mooi uit. Misschien een idee om de dvds te copieren voor gebruik zodat je deze dvds onbeschadigd kan bewaren?
 
heel erg leuk!!!!

nou jou kerst is te kort hoor...ahhahaha...45 cds pppfff
wel erg mooi om te zien zo....
nog niet eerder gezien

veel plezier ermee!!!

groetjes

esther
 
@B
Bedankt voor de tip. Daar had ik niet aan gedacht.

@Esther
Dank je.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?