Monday, February 27, 2012

 

Datum is bekend

Van het weekend kwam de brief met de datum voor mijn ceremonie binnen.

Donderdag 22 Maart

mag ik dan eindelijk de eed gaan afleggen en word ik Amerikaan.

Verder het weekend lekker met mijn oom op de golfbaan gestaan. Niet dat ik er ook maar iets van bak, maar het was wel even lekker om nergens aan te denken.

Over bakken gesproken, met mijn oom en tante van het weekend even lekker oliebollen gebakken. Ja je leest het goed. Oliebollen...met krenten (ok rozijnen). Die had ik gemist met Oud en Nieuw. Best apart, sta je met uitzicht op de palmbomen en met een zwembad in de tuin olieballen in het vet te gooien. Moet je toch ook een keer meegemaakt hebben.

En dan is dit het resultaat:


Comments:
Die ceremonie komt er snel aan, harstikke fijn!
Die oliebollen zien er lekker uit.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?