Thursday, March 08, 2012

 

Datum een week verschoven

Kwam er van de week in ene een brief binnen dat ik mijn citizenship ceremony op 29 Maart heb. Toch maar even bellen met de rechtbank waar de ceremonie is, welke van de twee data ik nu hebben moet. Zou toch lullig zijn als je dat mist.

De rechtbank had van die hele 22 Maart geen enkel idee. Bij hun staat 29 Maart in de planning. Dus de dame met wie ik sprak zou wel even voor me gaan bellen. En inderdaad er was een foutje gemaakt in de eerste brief. De datum moet de 29e zijn. Dus nog even een weekje langer wachten dan maar.

Comments:
Ach, dat is niet echt een ramp he! Gewoon een weekje langer een beetje spannend afwachten. ;-)
 
@Elke
Precies. En ik wacht er al zo lang op. Een weekje langer is dan ook geen probleem ;-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?