Saturday, March 23, 2013

 

Ook bij goed weer kan je ziek zijn

Het is vreselijk mooi weer hier in Orlando, Florida. Iedereen zou ook raar staan te kijken als de sneeuw in ene met bakken uit de hemel zou vallen. (Hoewel je weet nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit).

Ik dacht altijd dat je met mooi weer niet ziek kon worden. Nou dat had ik dus mooi mis. Ik heb lekker de griep te pakken. Het heerste de afgelopen weken op kantoor en ik hoopte dat het wel aan mij voorbij zou gaan. Mooi niet dus. Nou ja het gaat ook wel weer over. Het is een tijd geleden dat ik me zo brak gevoeld heb en ik dacht eerst dat het misschien vermoeidheid was dus gewoon naar kantoor en Universal gegaan. Als je dan bij beide banen geadviseerd wordt dat het misschien toch beter is om thuis te blijven, tja dan moet ik daar maar gehoor aan geven denk ik dan. Eigenlijk een geluk bij een ongeluk dat ik nu even een paar dagen niks kan doen. Geeft wel even wat rust dan het heen en weer gevlieg wat ik de afgelopen maanden gedaan heb. En de kat is er ook blij mee, want nu heeft hij me al twee dagen thuis met alle aandacht voor hem. Hij komt lekker bij me op bed liggen en brengt me zelfs zijn speelgoed muis. Als hij nu ook nog kon koken en thee kon zetten dan was het helemaal mooi geweest.

Dus nu even lekker goed uitzieken en dan Maandag weer hard aan de slag.

Comments:
Beterschap Sue, ziek lekker uit! Ja dat van je kat ken ik ook, die van ons kunnen zo genieten van het samen thuis zijn.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?