Tuesday, April 30, 2013

 

Afstand van de Troon

Waar zouden we zijn zonder internet. Zit ik zo maar even hier in de VS live via internet naar alle dingen in Nederland te kijken.

Nou ja Live. De NOS heeft een live stream, maar die kon gelukkig ook terug gespoeld worden dus zit ik nu even voordat ik naar mijn werk ga de tekening van de troonsafstand te bekijken via internet en straks de inhuldiging misschien vanaf mijn werk computer.

Toch wel heel speciaal dat ik dit als oud-Nederlander in het buitenland toch even allemaal kan volgen.





Comments:
We zijn er zelfs vroeg voor opgestaan vanmorgen, en dat terwijl we in NL nooit zo overdreven 'koningsgezind' waren. En ook de NLse vlag met oranje wimpel hangt uit. We hebben genoten van de livestream van de NOS, geweldig wat een feest.
 
Ik lag ziek n bed dus een perfecte gelegenheid om alles via twee live streams te volgen. Aan het einde van de verslagen voelde het voor mij net of het al avond was, helemaal uit sync. hahaha
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?