Sunday, May 26, 2013

 

Lekker rustig Memorial Day weekend

Ik ben lekker aan het genieten van en 3-daags weekend. En heb voor mezelf besloten dat ik voor de verandering ook eens het hele weekend thuis blijf. Ben even aan de rust toe. Geen gehol en gevlieg ergens heen, met vrienden weg of een filmpje pakken of zelfs maar boodschappen doen. Ik moet zeggen dat het erg rustgevend is. Ik ga alleen mijn huis uit om even lekker een stukje te lopen hier in de buurt, of lekker buiten te zitten. Heerlijk.

ik dacht ook leuk voor mijn kat, want anders is hij altijd zo lang alleen. Maar voor mijn kat ben ik kennelijk iets te lang thuis. Gisteren vond hij het geweldig en liep hij de hele tijd om me heen. Vanmorgen was hij ook nog enthusiast, maar vanmiddag was ik hem in ene kwijt. Hij lag niet onder de bank, niet op mijn bed, niet in de badkamer, niet op of onder de stoel, niet in de keuken. En de deur zat potdicht dus naar buiten kon hij ook niet gevlucht zijn (niet dat hij dat zou doen want een poot over de drempel en hij schiet weer snel naar binnen).

Ik vond hem terug in zijn krat (vervoersbox of hoe zoiets ook heet). Daar gaat hij meestal in liggen als hij even alleen wil zijn en dan ligt hij te slapen. Nu ligt hij erin te spelen met een speelgoedmuis die hij van het dierenhotel mee heeft gekregen. Die blik die hij me gaf toen ik hem gevonden had, lekker verongelijkt en gevolgd door een diepe zucht.

Ok dan...ik laat je wel even met rust...Hij komt vanzelf wel weer een keer opdagen...als zijn etensbak of waterbak leeg is ofzo :-)










Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?