Monday, July 15, 2013

 

Twinkies zijn terug...

Vandaag was de dag van de terugkomst van Twinkies, een met creme gevulde cake-achtige snack. Tja dat is wel bijzonder toch? Ik hoorde veel mensen klagen toen ze een paar maanden geleden uit de handel werden genomen, dus dat moet dan wel wat bijzonders wezen.
Dus ik op Twinkies jacht vandaag. Een uiteindelijk bij Walmart nummer twee (Walmart een was me te druk) een doos op de kop getikt.



En......het was wel aardig. Ik zou er niet nog een doos van kopen zeg maar. Maar ik heb nu eindelijk Twinkies geprobeerd. Dus dat kan "off the bucket list". Hoewel, nog niet helemaal. Ik heb nog nooit een "Fried Twinkie" gehad. Maar of dat er ooit nog van komt...
Mijn collega's hebben braaf Twinkies meegegeten, maar zeiden achteraf dat er veel betere varianten zijn. Ik geloof het graag.

En van de week even lekker wat saucijsjes gebakken. Had ik in ene zin in...


En nee, ik heb ze niet allemaal tegelijk opgegeten. Lekker met sla maakt het een goede lunch of dinner.

Comments:
Haha, twinkies zijn ook niet aan mij besteed, te zoet.
 
Ik heb ze nog niet geprobeerd, en na jou ervaring laat ik dat ook maar zo :) Ik houd helemaal niet van zoet en klef.
 
Collega's vonden het ook niks. Maar aten er braaf met mij eentje mee, en zeiden zelfs nou de terugkeer is geen verbetering. Waarom het dan zo'n American Staple is ben ik nog steeds niet achter. Misschien heeft het wat met jeugdsentiment te maken ofzo.

USA2007
 
Hallo Sue. Zou je mij kunnen vertellen wat voor ons de beste tijd is om Orlando/Kissimme ter bezoeken. Wij zijn er elk jaar in September maar dit wordt voor mijn man te warm. We denken nu aan Oktober. Je mag me ook mailen hoor, bbout64@hotmail.com Alvast bedankt! Gr Linda
 
Hi Linda, meestal is het van mid October tot Maart soms April koeler. Maar in de winter maanden kan het dan ook af en toe vriezen s'nachts en sims overdag kil zijn. Hopenlijk helpt dat wat :-)
 
Geboekt voor 9 oktober voor 2 weken Kissimmee. Bedankt voor je tip het zal best nog lekker warm zijn in deze tijd.
 
Hi Linda goed te horen. Ja hier is het nu nog goed warm. Graadje of 30 gok ik zo. Maar in October is het weer lekker :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?