Thursday, February 27, 2014

 

Kerst bij Disney

De tijd gaat veel te snel en ik hou dit weblog veel te weinig bij. Ik heb geprobeerd of ik het via mijn telefoon bij kon houden, net als facebook, maar dat blijkt niet te werken. Ik hoop binnenkort wat meer tijd vrij te kunnen maken, zodat ik dit weer regelmatig bij kan houden.

Ben nu al weer 4 maanden bij Disney en ga mijn vijfde maand in. Alles gaat goed en het bevalt uitstekend. Ik ben zo blij met deze baan. En op vrije dagen zoveel mogelijk de parken in, en bioscoop in voor de Disney films die recentelijk zijn uitgekomen en zo up to date te blijven. Vaak met collega's en/of vrienden en soms alleen. Weer eens wat anders en het verveeld nooit. Het gekke is dat de parken zowel Disney, maar Universal ook, goed druk blijven. Er lijkt bijna wel geen off season meer te zijn. Hoe slecht het ook schijnt te gaan met de economie overal, in de parken is het mijns inziens niet echt te zien. Op zich wel goed, want zeker Orlando draait toch wel op de toeristen industrie, en ook mijn baan hangt daar direct vanaf :-)

Zelfs Mickey's Very Merry Christmas Party (waar apart een kaartje voor gekocht moet worden) was elke avond dat het georganisserd werd binnen mum van tijd uitverkocht. Dus als de baas dan voor de hele klas regelt dat je bij een in principe compleet uitverkocht evenement naar binnen kan, dan ga je natuurlijk. Had het nog nooit meegemaakt maar wat is dat speciaal. Er is die avonden een extra speciaal kerstfeestje met ungelimiteerd warme chocolade melk en koekjes, sneeuw, parades, vuurwerk en character meet n greets en Dance Parties met Goofy en Donald.


Sneeuw in Main Street USA, Magic Kingdom, Walt Disney World ter ere van Mickey's Very Merry Christmas Party. Als de baas tickets regelt voor de hele klas voor een in principe uitverkocht evenement dan  ga je natuurlijk en het was super. Alleen de magische sneeuw al was het waard.



 En dan ook nog eens Cinderella's Castle in winter stemming:
 


Of deze:


En dan nog even wat foto's van Main Street in kerstsfeer (ook al is het dan een paar maanden geleden):




Met de kat gaat alles ook nog steeds goed. Hij is enorm gegroeid lijkt het wel, maar nog steeds een deugniet. Dit is vlak voordat hij mijn schoen en veters aanviel...




Het weer deze winter is net als in de rest van de VS raar. De ene dag hebben we een graad of 25 soms zelfs richting 30 wat ongekend warm is (ook voor Florida) voor de tijd van het jaar, en de dag erna moet je een jas aan want dan is het goed koud. Maar gezien het feit dat het merendeel van de VS onder een diep pak sneeuw ligt mogen we zeker niet klagen.

En hier nog even wat ik oud jaars avond had:






Een glas ginger ale, pecans, merengues, donuts (minus 1) en toastjes met boursin. Niet allemaal tegelijk opgegeten natuurlijk.

Tussen oud en nieuw en nu is er niet zoveel gebeurd. Veel gewerkt ook met overuren, want voor de reserveringen is het nu peakseason. Maar in iedergeval weer even een beetje het weblog bijgewerkt. Binnenkort weer meer.

Comments:
Ik ben blij dat je weer terug bent ! mis je verhalen wel !
 
Leuk weer wat van je te lezen!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?