Thursday, March 20, 2014

 

Gewoonte beest

Zit ik lekker in mijn woonkamer koffie te drinken, loopt de kat naar de badkamer en begint me toch klagelijk te miauwen. Ik denk laat, maar hij houdt vanzelf wel op. Niet dus. Toch maar even kijken wat er dan aan de hand is. Zit meneer op de counter in het donker naar het nachtlampje te miauwen. Op advies van de dierenwinkel en spca (zeg maar kennel) destijds heb ik de kat al sinds ik hem heb, in de badkamer gehouden als ik overdag weg ben met zo'n nachtlampje aan. Zodat hij wat licht heeft maar het niet te warm wordt. Ik had vanmorgen het lampje niet aangedaan...zodra ik het lampje aandeed was het goed. Maf beest is het toch ook.


Comments:
Jou verhalen over je kat zijn hilarisch.Ik zit hier gewoon te grinneken op de bank, wat mijn ega nieuwsgierig doet vragen wat er zo leuk is.
 
LOL!
Slim beestje. :-)
 
Wat een raar advies! Leuk om zo in je vrijheid beperkt te worden als 'de baas' van huis is.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?