Sunday, April 06, 2014

 

Film, Universal Studios en Magic Kingdom

Heb even lekker een paar dagen vrij. Had bij Disney wat extra feestdagen uitstaan die we als vakantie mogen opnemen en was hier wel even aan toe. Dus met mijn twee reguliere vrije dagen en 3 feest/vakantie dagen ben ik even lekker 5 dagen vrij. Dus wat heb ik gedaan vandaag? Lekker spontaan. Eerst uitgeslapen en toen lekker naar de film. Film was Divergent en was wel aardig. Na de film omdat ik er toch al in de buurt was naar Universal Studios. Eerst rondgelopen in het Studios gedeelte waar ik niet echt zin had om lang in de rij te wachten dus wat rondgelopen, wat fotos gemaakt o.a van het in aanbouw zijnde Harry Potter London Diagon Alley gedeelte. Vervolgens door naar Universal Islands of Adventure voor een Butterbeer van de Harry Potter films. Dit keer ben ik voor de "cold butterbeer" gegaan maar ik vindt de frozen versie toch lekkerder. Het was druk in beide Universal parken en ik had het eigenlijk wel gehad, doordat eea daar wat compacter is, lijkt druk al snel enorm druk. Ik was aan wat Pixie Dust toe dus even de Disney app raadplegen en die gaf aan dat de wachtijden in Disney's Magic Kingdom een stuk korter waren. Dus terug naar de auto en op naar Disney. Ook daar was het druk maar omdat het park wat groter is, valt het wat minder op. Dus aan het eind van de middag lekker op het Magic Kingdom rondgelopen wat foto's gemaakt, LeFou's Brew uitgeprobeert in Gaston's Tavern (van Beauty and the Beast) en wat attracties gedaan waaronder mijn favorieten Hall of Presidents en Carousel of Progress. LeFou's Brew is aardig. Voor mij had echter de appelmoes smaakt de boventoon en ik vond het wat zuur. Ik heb het drankje ook niet helemaal opgekregen, maar ik weet nu hoe het smaakt. Het was een heerlijk eerste dagje vrij en ik voelde me vereert dat ik toegang heb tot zowel Disney als Universal. Hieronder een paar foto's. Morgen ga ik denk ik naar Disney's EPCOT.


Comments:
Leuke tijdsbesteding :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?