Wednesday, April 23, 2014

 

Harry Potter Postzegels

Ging naar het postkantoor voor postzegels en kom thuis met Harry Potter postzegels. Het lijkt wel een collectors item. De kleine foto's die je ziet op de derde foto zijn de postzegels. Eigenlijk zou ik het moeten bewaren, misschien wordt het nog wat waard ooit ;-)

En ben vandaag bij een andere Walmart boodschappen gaan doen. Het is kwa afstand net zo ver als degene waar ik tot voorheen heen ging maar dan een andere kant op. Die waar ik vandaag ging is een "neighborhood market" zonder kleding, fietsen, computers en dvds, en geen mcdonalds maar daardoor ook een stuk rustiger en ook deze is 24uur open. Deze Walmart ligt in een woonwijk iets verder van de attracties vandaan. En ik vond ook meteen een rustig postkantoor vlakbij die Walmart. Binnen 30 minuten had ik en boodschappen en mijn postzegels. Dus ik denk dat ik vaker die kant opga, scheelt enorm veel tijd als ik alleen boodschappen nodig heb.


Comments:
Zo'n prachtige zegels (ook nog eens mooi 'verpakt') ! Dat zou ik zonde vinden om die op een enveloppe te plakken, hahaha!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?