Monday, April 07, 2014

 

Nog een dagje EPCOT

Vanmorgen vroeg op en naar EPCOT. Daar kwam ik om 8.30am al aan. Het park ging pas om 9.00 open dus was iets te vroeg maar was niet alleen. Om 9 uur was mijn eerste stop de attractie Soarin. Een van mijn favoriete attracties. Je zit daarbij met 10 op een rij en daar 3 van achter elkaar in een soort van schommel die omhoog gehezen wordt en dat vlieg je over California. Gezien de populariteit van de attractie staat daar al snel een lange rij. Ik had mazzel, slechts een rij van 5 minuten, maar zodra ik de attractie weer uitliep was die rij al opgelopen naar 70 minuten. Toen maar door naar Test Track. Ik had die attractie nog niet gedaan nadat het opgeknapt was. Wachtrij 50 minuten voor de gewone rij en maar 5 minuten (wat meer richting 10 ging maar dan nog) voor de single rider line. Maakt voor mij toch niks uit want ik was er vandaag in mijn uppie. En ik moet zeggen de vernieuwde test track is best leuk. De baan is nog steeds hetzelfde maar er zijn wat extra elementen ingestopt om het wat leuker te maken. Je kan nu aan het begin je test auto selecteren en gedurende de rit zie je dan hou die het doet tegen die van de andere rijders.

Na Test Track nog een keer Soarin gedaan want daar had ik een fast pass plus voor weten te bemachtigen. En na Soarin even lekker rondgelopen en weer de topiaries bekeken maar nu bij daglicht. Aan het eind van de middag even naar huis gereden met de bedoeling er later weer op uit te gaan naar Downtown Disney. Kat was echter erg blij dat ik thuis was want bleef maar om me heen hangen. Toen ik aanstalte maakte om weer weg te gaan begon hij zachtjes te miauwen en hij keek zo zielig. Dus maar thuis gebleven. Morgen weer een dag. Heerlijk even lekker overal op af en nergens (nou ja behalve de kat dan) rekening mee te houden.

Hier nog wat fotos van de Topiairies bij daglicht en wat andere EPCOT fotos:





















Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?