Thursday, May 08, 2014

 

Het Nederlandse Tosti Kwartje

Al een jaar of 7 ben ik niet helemaal tevreden met de tosti's die ik hier maak. Ik maak ze namelijk al jaren met van die per stuk verpakte cheddar cheese. American, mild cheddar, sharp cheddar, ik heb ze allemaal uitgeprobeert. Met en zonder ham, het kon er mee door en was wel lekker, maar bij gebrek aan beter. En nou hebben ze hier wel Goudse kaas en die heb ik ook weleens in huis, maar om wat voor reden dan ook heb ik die nooit in een tosti gestopt. Vandaag kwam ik in ene op het brilliante idee om een tosti te maken met ham en Goudse kaas...en ziedaar zowaar een heerlijke Nederlandse tosti. Het enige wat nog ontbreekt is de curry gewurz, maar die is vast online ergens te bestellen. Het duurde even, maar na een jaar of 7 is het tosti kwartje gevallen :-)


Comments:
Je maakte dus een Amerikaanse tosti
 
van der Veen Dutch Store heeft Curry Gewurtz. Heel goede store en verzenden snel.
http://www.thedutchstore.com/webstore/home.aspx?topseq=1

Ik vroeg me ook af of de kat ook een naam heeft. Als je over hem schrijft heet hij altijd 'de kat'. Zo jammer want het is een lieverd die vast wel een naam heeft.:-)
 
Hi Tink,

Bedankt voor de tip. Moet ik binnenkort een gaan bestellen de Curry Gewurz.

Ja kat heeft een naam :-) Hij heet Buddy en het is inderdaad een lieverd :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?