Friday, May 23, 2014

 

Memorial Day en Lunchpakketje

Voor het eerst in jaren werk ik weer op Memorial Day. Ik krijg dubbel betaald dus vind het wel prima zo. Ik ben benieuwd hoe druk het is die dag. Vandaag was erg rustig want iedereen zit al in het park of is onderweg.

Van de week weer lekker in het park gespeeld met collega's en de CastMember preview van de Seven Dwarfs Mine Train gedaan, een nieuwe attractie in Fantasyland die 28 mei officieek open gaat. Due dag gaan we hem dan ook doen, dus dan volgt meer, maar het was geweldig. Zeker een van mijn favoriete attracties.

En nu zit ik aan mijn avond eten. Had niet veel zin om te koken en kwam dit lunch pakketje tegen in de dollar store, ziet er niet slecht uit. Crackers met kaas, salami, wat nootjes en chocola en nog een sudoku spelletje ook...


Comments:
Ik geniet echt van al jouw verhalen. Temeer omdat wij de omgeving kennen waar jij woont. Alles is zo herkenbaar. Wat fijn dat je daar je bestaan hebt kunnen opbouwen. Gr Linda
 
Dank je :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?