Wednesday, August 27, 2014

 

Kat is verhuismoe

Verhuizing is vermoeiender voor de kat dan voor mij denk ik. Elk ding dat ik verplaats of inpak moet besnuffelt worden en als hij er ergens niet mee eens is (en hij is het vaker niet dan wel met wat eens), gaat meneer dwars in een doos liggen, jammeren en zelfs bijten. Zeker het jammeren en bijten is nieuw. Hij bijt niet hard, maar zo ken ik hem niet. Zodra ik dan even met hem ga zitten, is alles weer goed. Ga ik verder met inpakken begint het weer van voren af aan. Hij kan duidelijk niet tegen veranderingen. Hij gaat volgende week dan ook even een weekje een pensioen in, dan kan hij even bijkomen en krijgt hij alle aandacht. En dan kan ik even rustig kan inpakken en verhuizen. En dan haal ik hem weer op zodra ik mijn nieuwe apartement zit. Maar in ene was het verdacht stil net en trof ik hem half slapend aan op een poef die ik even op een bed had neergezet. Ok dan die poef gaat dan toch maar mee het nieuwe apartement in...


Comments:
Bekend hoor, alles wat anders is vinden ze eng. Ik heb er hier ook zo een, komt wel goed als er weer rust in huis is.
 
Karla ben blij dat te horen. Hij moet het nog even een weekje volhouden en dan mag hij met vakantie. Het inpakken stel ik ook maar even uit tot dan. Hij is nog steeds niet de oude maar is wel een stuk rustiger nu alles even op dezelfde plek blijft staan :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?