Friday, May 22, 2015

 

Lekker lang weekend

Niet helemaal gepland maar doordat mijn rooster verandert op zondag, heb ik nu lekker een 4 daags weekend. Vandaag dag 1 dus nu nog 3. Mijn eerste instinct was ik ga lekker een pretpark in, maar gezien dat het Memorial Day weekend is toch maar even niet. Zal namelijk wel lekker druk zijn. En ik heb de luxe dat ik altijd nog een park in kan. Dus ga ik met vrienden morgen lekker lunchen en naar de film en doe hetzelfde met andere vrienden op Zondag. Weer eens wat anders. En in de airco is het wat beter uit te houden dan in het nu al drukkende zomerweer. En dan vanaf Dinsdag weer lekker in een dag dienst draaien en ja nog steeds bij Disney :-)


Comments:
Gezellig zo een paar dagen vrij..geniet ervan!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?