Sunday, August 30, 2015

 

Erika

De afgelopen dagen heeft het nieuws bolgestaan met tropische storm Erika. Deze zou wel of niet een orkaan kunnen worden en direct over Florida, of in elk geval erg dichtbij, over zou kunnen komen. Er is in de Caribbean wel behoorlijk wat schade en overstromening maar hier in Florida is er nog weinig een de hand. Erika is nu inmiddels zodanig in kracht afgenomen en opgebroken, dat we er waarschijnlijk alleen maar veel regen van krijgen de komende dagen. Ik heb in elk geval genoeg water, blikvoer en dergelijk ingeslagen voor een eventuele volgende keer. Toch hoop ik dat eigenlijk geheeel niet nodig te hebben, maar het hurricane seizoen loopt officieel nog tot ergens in November.

Op mijn telefoon krijg ik wel de ene na de andere waarschuwing voor mogenlijke overstroming de komende paar dagen, maar hopenlijk gaat ook dat meevallen. Toch wel blij dat ik nu op de tweede verdieping zit (eerste voor NL begrippen).

Verder is hier alles nog steeds goed. Werk is nog steeds lekker druk en ik probeer maar steeds wat tijd te vinden om wat te plaatsen, maar het schiet er steeds bij in. Komt wel weer.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?