Tuesday, June 07, 2016

 

Tropische storm

Gisteren en vannacht hebben we tropische storm Colin over Florida gehad. Hier in Orlando heeft het alleen maar enorm geregend maar in andere delen van Florida met name de Westkust zijn er wat overstromingen geweest. Komende dagen blijft het regenen maar verder is het business as usual. Mijn telefoon blijft maar aangeven dat er een mogelijkheid bestaat voor flooding, maar hopenlijk valt dat ook mee. Ik ben vandaag en morgen vrij en ga even lekker niks doen. Met al die regen blijf ik lekker droog binnen. Boodschappen zijn al gedaan dus ook daar hoef ik de deur niet voor uit. Thuisblijven is ook weleens lekker.


Comments:
En hoe ben je de storm doorgekomen?
Ik vind het na al die jaren nog steeds geweldig om je blog te lezen.
Ookal blog je niet zoveel meer ;-)

Groetjes,
Karin
 
Hi Karin,

Ik hoop snel weer wat frequenter te bloggen. Deed het vaak vanaf mijn telefoon en dat werkt de ene keer wel en de andere niet. Ben aan het uitzoeken hoe eea weer goed kan werken :-)

Storm goed door gekomen. Hier alleen erg veel regen gehad de dag van de storm. Daarna eigenlijk meer het normale onweer 's middags. Dus hier in Orlando was het goed te doen.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?