Sunday, July 03, 2016

 

4th of July

Morgen is het July 4th. 240ste viering van Amerika als onafhankelijk van Engeland. En collega vanmorgen zei echter, eigenlijk vieren we elk jaar dat we toen een oorlog zijn begonnen met Engeland. Ik heb er nog nooit op die manier bij stil gestaan, maar het is wel waar natuurlijk.

Ik heb morgen lekker een extra dag vrij en met mijn reguliere vrije dagen op Dinsdag en Woensdag nu daardoor een 3- daags weekend. Dit komt eigenlijk nooit voor, behalve als ik zelf een vakantiedag opneem, dus ik ga er even lekker van genieten.

Morgenochtend en middag waarschijnlijk even de Disney parken af, tot het te druk wordt, en 's avonds lekker thuis als de rest van Orlando er op uit is.

Ik had hier een of ander leuk 4th of July plaatje willen plaatsen, maar mijn telefoon werkt even niet mee. Dus maar even zonder plaatje.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?