Saturday, December 31, 2016

 

10 jaar in de VS, appelflappen en beignets

Na alle facebook posts over oliebollen en appelflappen had ik daar toch ook wel vreselijk zin in. Een probleem....die zijn in Amerika nou niet makkelijk te krijgen en om nou last minute zelf te gaan bakken had ik ook geen zin in. Dus bij de supermarkt Apple Turnovers gehaald en even bij Disney's Port Orleans French Quarter gestopt voor de beignets. Lijkt op oliebollen en dat is voor mij goed genoeg. Lekker genieten vandaag. En zo makkelijk en leuk om weer bij Disney "om de hoek" te zitten. Zoveel makkelijker bereikbaar van waar ik nu zit.

En morgen zit ik alweer 10 jaar in de USA. Gaat snel en heb er nog steeds geen spijt van. Het bevalt me hier prima. Natuurlijk is eea wel met vallen en opstaan gegaan, maar ik zou het alsnog niet willen inruilen. Ik ben hier wel lekker op mijn plek. En het weer hier in Orlando is heerlijk. Hoewel een beetje tempramentvol vandaag. Opgestaan met 40Fahrenheit (graad of 5-10 denk ik) dus met die (voor ons) kou, de park plannen met vrienden even opgeschoven naar een andere keer. Om vervolgens nu weer in T shirt en korte broek rond te lopen en hadden we alsnog kunnen gaan. Ach komt wel weer een keer :-)

Gelukkig Nieuw Jaar.


Comments:
Pannekoekenmix! Dat moet je voor volgend jaar op je boodschappenlijstje zetten. Ik heb de indruk dat het niet zo moeilijk te vinden is in de US. Ook hier in Canada kan ik het kopen. Heb zelfs de keuze tussen Koopmans en Atlanta!

Proficiat met je 10 jaar in de USA!!!
 
Happy New Year en gefeliciteerd met je 10 jarig USA Jubileum.
Dat er nog maar veel blogs van je mogen volgen!!

 
Alle goeds voor 2017 en gefeliciteerd met je jubileum!!
 
Hi Sue Schrijf je weer eens wat, is echt al lang geleden 🙁
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?