Saturday, September 09, 2017

 

Irma take this ;-)

Geen idee of het wat uithaalt, maar een collega gaf het advies om toch maar even de schuifdeuren te bedekken. Van buitenaf mag dat van de condo association niet dus adviseerde ze om verhuisdozen op het glas te plakken. Dat gaat zeker het breken niet tegen, maar mocht het breken hopenlijk geen glas scherven overal. Hopenlijk hoef ik mer er compleet geen zorgen over te maken hier in Orlando, maar ach ik had nog wat dozen liggen van de verhuizing dus waarom niet. De ramen zelf in de woon een slaapkamer maak ik me niet al te druk over, het zijn ramen met van die kleine vierkantjes erin en dat schijnt al hurricane proof te zijn. De schuifdeuren echter zijn een groot stuk glas. We zullen zien. Aangezien dit een monster van een orkaan is en compleet Florida gaat bedekken is alles nieuw and all bets are off. Afwachten maar. En ondertussen komt iedereen van de kuststreek naar Orlando toe om de orkaan te ontvluchten dus dat zij zich hier dan veilig genoeg voelen, dat voelt ook wel weer goed.
We zullen zien. Ik schrijf een update zodra het kan, maar kan heel goed pas na Maandag zijn.


Comments:
Alles goed gegaan? Geloof dat het daar nogal meegevallen is gelukkig.
 
Ja gelukkig wel hier. Geen schade. Veel vrienden hebben dakschade en zelfs bomen op hun daken gehad. Hier alleen stroom uitval.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?