Monday, September 25, 2017

 

Onverwachts een paar leuke boeken erbij.

Er is hier een boekenserie getiteld Kingdom Keepers geschreven door Ridley Pearson. Het gaat allemaal over een groep kids die de Disney parken beschermen van de Disney Villains die het van Mickey willen overnemen. Net als de Harry Potter serie, zijn de boeken eigenlijk voor kinderen bedoeld, maar ook onder de volwassen (Disney fans) populair. En toen kwam ik vanmorgen in een winkel in Magic Kingdom de vervolg serie tegen. Geen idee dat die er was. 3 boeken zelfs. Ik heb boek 1 en 2 gekocht die in paperback waren. De derde is alleen nog in hard copy dus daar wacht ik even mee. Dus weer lekker wat leesvoer voor mijn vrije dag. Het originele plan vandaag was om in het Magic Kingdom te vertoeven maar het is zo warm en vochtig vandaag, ik hield dat maar een uur uit. Normaal heb ik niet zo'n last van, maar vandaag dus wel. Ach het weer wordt vanzelf wat koeler over een paar weken. En met die boeken kom ik de dag ook wel door.


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?