Wednesday, March 28, 2018

 

6 jaar citizen

Morgen is het alweer 6 jaar geleden dat ik US citizen werd. De tijd gaat snel. Ik ben al ruim 11 jaar in de VS en heb nu inmiddels meer professionele werkervaring in de VS opgedaan dan in Nederland. Op zich wel een rare gedachte. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me met Nederland weinig meer bezig hou. Ik heb geen flauw idee wat er politiek gaande is, al hoor ik natuurlijk wel wat hier en daar, laat staan dat ik op de hoogte ben van de laatste regels wbt werkgeving en dergelijke. Er zijn nog steeds wel wat dingen die ik mis van Nederland natuurlijk zoals de Chinees (smaakt hier toch anders), even lekker op de fiets kunnen stappen (kan wel, maar fietspaden zijn er niet en men houdt geen rekening met fietsers) en natuurlijk dingen als drop of even een kroketje, kaassoufle of frikandel halen. En mis natuurlijk familie en vrienden wel, maar gelukkkig heb ik hier ook goede vrienden. Maar het bevalt me hier prima. Ik heb een ontzettend leuke baan bij Disney, fijn apartement en een leuk autootje. Meer heb je niet nodig. Hopenlijk kan ik ooit een keer een huis kopen hier, maar ik ben nogal kieskeurig qua buurt en wat ik wil, dus dat duurt misschien nog een paar jaar. Ach het komt allemaal wel. Hier alles dus nog steeds goed. Ik heb niet ze veel te melden de laatste tijd. Komt ook omdat ik veel fotos nu op mijn telefoon heb en de blogger app niet zo mee lijkt te werken met fotos. Daar moet ik dus nog even wat op zien te verzinnen. Telkens denk ik, ik heb het maar dan werkt het later weer niet. Ik blijf proberen.


Comments:
OP naar de volgende 6 jaar!
 
yeah een nieuwe post!!
Gefeliciteerd met je jubileum!!

Als blogger zo raar doet, kan je dan niet een aparte facebookpagina maken of zoiets.
Ik mis je Disney verhalen etc. :)

groetjes,
Karin
 
Gefeliciteerd!

 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?