Tuesday, April 03, 2018

 

Twee "flamingos" in een boom

Vanmorgen weer even naar Seaworld geweest. Het is Springbreak en Paasvakantie en ik weet niet wat voor vakantie waardoor niemand meer op school zit in April. Ik had dus verwacht dat het wat drukker zou zijn, maar goeie morgen wat een mensen massa. Op zich natuurlijk goed voor een park wat door omstandigheden een paar zware jaren heeft gehad en veel mensen weg bleven. Dus in plaats van de shows bekijken ben ik maar wat rond gelopen. En dan hoor je in ene een gekakkel boven je. Toen ik op keek leken het net twee flamingos. Iets nader bekeken toch niet. Ze waren wel alletwee roze maar hadden een platte bek. Geen idee wat voor vogels maar ze hadden kennelijk ruzie en trokken zich van niemand iets aan. Weer iets bijzonders gezien.


Comments:
Ik kon het niet uitstaan dat ik niet wist welke vogel het was.
Dus ben ik gaan googlen. Het is dus een Roze Lepelaar.
Is dat mysterie ook weer opgelost hahahaha

https://www.hollandhotelscr.com/wp/tag/natuurparken-costa-rica/

 
Dank je. Ja ik kon er ook niet achter komen. Ze zitten in elk geval bij Seaworld in een kooi. Ik dacht eerst dat degene in de boom waren ontsnapt, maar die blijken dus wild te zijn.

USA2007
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?