Tuesday, May 01, 2018

 

14300 stappen

Vandaag even lekker rond gelopen bij Hollywood Studios en Epcot. Zo ongemerkt even 14300 stappen bij elkaar gelopen. Dat lukt me met door de buurt lopen niet zo makkelijk. Waar ik nu woon, kan ik letterlijk geen blokje om lopen. Nou ja kan misschien wel, maar dan zijn we ook zo 10 km verder. Nadeel van in een toeristen district wonen en niet in een traditionele woonwijk denk ik dan maar. Het voordeel van in Disney rondlopen is dat de afstanden in de parken best groot zijn. Ongemerkt loop je dan best snel behoorlijk wat stappen bij elkaar. En je ziet zo nog eens wat. Ik hoorde behoorlijk wat Nederlandse stemmen om me heen, en hetzelfde ook al in de supermarkten de afgelopen dagen. Ik heb een sterk vermoeden dat Nederland vakantie heeft :-)






Comments:
Wij zijn net terug van een weekje Disneyland Paris en daar ook heel veel Nederlanders. Lang leve de Mei vakantie ;-)
 
:-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?