Wednesday, May 16, 2018

 

Nog een keer SeaWorld en Dippin Dots

Vorige week nog even een laatste keer op mijn jaarkaart naar Seaworld geweest. Ik heb de kaart bewust niet verlengd. Ik ben een stuk minder geweest dan ik had gedacht te gaan. Seaworld is na jaren vreselijk rustig te zijn geweest, in ene weer superdruk. Helaas zijn ze daar niet helemaal meer op berekend. Parkeren is een chaos, in restaurants moet je te lang op je bestelling wachten omdat ze te weinig klaar hebben, en de evenementen waar je als kaarthouder korting krijgt en speciale seating zijn alleen maar in de weekends en dan ben ik niet vrij. Misschien dat ik na de zomer weer een kaart neem maar dat hangt er van af.

Maar goed nog een keertje Seaworld dus. Ik besloot om naar Seaworld te lopen en dat bleek eigenlijk goed te doen van mijn appartement. Het was slechts een kilometer of twee en sneller dan met de auto en wachten in de rij om te parkeren. En laat nou mijn laatste bezoek eindelijk een gezellige zijn. Ik krijg eindelijk een "Goede morgen" terug van de meeste medewerkers en heb zelfs wat leuke interacties gehad. Misschien zijn ze nu een beetje gewend aan de drukte. Ik hoop het maar. 

En op mijn laatste dag eindelijk een Dippin Dots ijsje geprobeerd. De Shamu blueberry smaak. Dat spul is dus niet aan het smelten te krijgen en koelt daardoor heerlijk af. Zeker een aanrader op een warme dag.



Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?