Tuesday, June 26, 2018

 

Kinder surprise

Hier in Amerika zijn Kinder surprise eieren zoals wij die in Nederland kennen, illegaal. Ze mogen niet eens ingevoerd worden. Waarom? Het heeft met het speeltje te maken. Dat zou te makkelijk ingeslikt kunnen worden. Daar zit wat in natuurlijk. Nu verkopen ze sinds kort hier een aangepaste versie...met nog steeds datzelfde kleine speeltje. Helaas is de chocolade vervangen door een plastic schelp met chocolade en witte creme pasta met twee knapperige bolletjes. Wel aardig, maar voor mij absoluut niet hetzelfde. Voor de kids hier die er mee opgroeien, blijft het leuk natuurlijk en die weten niet beter. Gelukkig is de Kinder chocolade hier dan wel weer in de reepjes te verkrijgen.

Hoe echter het speeltje in deze US versie moeilijker in te slikken zou zijn, is me nog even een raadsel. Volgens mij kunnen ze er nu namelijk veel makkelijker bij. 

Zoek de verschillen :

Amerikaanse Kinderei (Kinder Joy) versie





Europees KinderSurprise (met dank aan internet):



Comments:
Het was me al eerder opgevallen dat ze daar niet te krijgen zijn. Ik vind ze trouwens maar een slap aftreksel en wat is nou het verschil met die speeltjes toch? :)
 
Ik zie inderdaad geen verschil. En de creme ei die ze hier hebben haalt het niet bij de "echte" versie. De versie die wij kennen met chocolade ei is dan wel weer in Canada beschikbaar hoorde ik. Maar als je die over de grens probeert te krijgen kom je in de problemen. Maf eigenlijk :-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?