Saturday, March 23, 2019

 

Wawa milkshakes

Door een vriend werd ik een tijd geleden geattendeerd op de milkshakes van Wawa. Wawa is een keten van benzinestations, die een paar jaar geleden naar Florida is gekomen. Ze staan bekend om hun verse broodjes en diverse koffiedranken en milkshakes. Na bij McDonald's de zoveelste "Sorry de machine is stuk" te horen als je om een milkshake vraagt was ik het zat. De Burger King en Dairy Queen zitten wat uit de weg voor mij, terwijl er diverse McDonald's in de buurt zitten, dus de McD ga ik sneller heen. Het blijkt hier overigens, common knowledge te zijn dat de McD practisch nooit milkshakes verkoopt en dat het meer uitzondering is als ze dat wel doen. Raar voor een bedrijf wat door een milkshake mixer verkoper groot is geworden, maar verklaard een en ander wel. 

Volgens die vriend zou ik bij Wawa na 7 uur 's ochtends en tot 2am nooit nee horen als ik om eenmilkshake kom. Dus dat ben ik vorig weekend om 9am even gaan uittesten. En verdomd, zowaar een milkshake. En nog super lekker ook. Eentje van het secret menu een St Paddy's Day groene mintshake. Gelijk aan de McD Shamrock shake.

En ik ga voortaan voor mijn shakes wel meteen naar de Wawa. 


Comments:
Goeie tip, ik zal hem onthouden.
 
Wawa is heel populair hier in Philadelphia ( ze komen ook uit deze omgeving) ik kan de broodjes ook aan raden!
 
Lekker hoor!!

En gewoon bloggen over alledaagse dingen is voor ons ook leuk om te lezen hoor :)
Ben wel benieuwd naar de huizenjacht etc.
 
Sorry voor de super late reply. Op een of andere manier kon ik niet meer inloggen.
De broodjes heb ik nog niet geprobeerd bij WaWa. Er staat elke keer als ik dat probeer een mega lange rij. Dus ik ga ervan uit dat ze inderdaad erg goed zijn. Ooit zal ik een WaWa sandwich eten :-)

 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?