Wednesday, June 15, 2022

 

Kan eindelijk weer inloggen.

Ik kon in ene niet meer inloggen. Niet via de laptop en niet via de app. Wat ik ook probeerde niks werkte. En ik kreeg ook geen email notificaties meer van comments, het leek net of het blog weg was, maar was nog wel zichtbaar op internet. En met Facebook en Instagram dacht ik ik probeer het later wel weer. Nog een paar keer geprobeerd de afgelopen maanden en ik gaf het op. Maar ik miste het bloggen toch wel. Na veel gepruts vandaag heb ik het nu eindelijk weer werkende en hopenlijk blijft dat nu zo. 

Ik heb geen flauw idee of iemand dit uberhaupt nog leest, maar sluiten wil ik het ook weer niet want dit is meer een herinneringen blog voor mezelf geworden. Leuk om na al die jaren voor mezelf ook om wat belevenissen terug te lezen.

En het hele bloggen werkte ook wel wat therapeutisch. Leuk om te doen en de reacties te lezen. Ik moet dat toch weer een keer gaan oppakken.

Hopenlijk tot binnenkort.



Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?